Klient w centrum uwagi
Doskonała obsługa klienta oraz zarządzanie siecią zawsze były dla
nas najważniejszymi czynnikami wyróżniającymi naszą firmę spośród innych
przedsiębiorstw w branży. WLNET i INTRO s.c. korzystają z rozwiązań pomocy
technicznej dostawców zajmujących wiodące pozycje w swoich branżach
oraz, która pełnią rolę integratorów systemu.
Koncentrujemy się na zapewnieniu integralności sieci, jej stabilności
oraz najwyższej wydajności. Pracownicy potrafią monitorować i zarządzać
siecią na całej jej długości, w tym transmisji danych. Możliwość
przeprowadzania zdalnego testowania sprawia, że inżynierowie
nie muszą osobiście odwiedzać siedziby klienta, dzięki czemu zarządzanie
siecią jest efektywniejsze i bardziej ekonomiczne.
Alarmy dotyczące awarii są przekazywane w czasie rzeczywistym
wraz ze szczegółowymi statystykami zarządzania wydajnością. Na ich
podstawie mogą zostać podjęte natychmiastowe działania w celu usunięcia
usterki lub przekierowania ruchu do innych części sieci lub przeprowadzenia
analizy trendów, pozwalającej na zdefiniowanie rozwiązań, które można
wprowadzić zanim pojawi się rzeczywiste zapotrzebowanie w przyszłości.
Wszystkie urządzenia sieciowe mogą być sterowane z przynajmniej
dwóch terminali. Firma posiada również możliwość zdalnego tworzenia kopii
zapasowych zainstalowanego na nich oprogramowania. Dane konfiguracyjne
klienta są przechowywane w bazie danych, która również jest duplikowana,
aby zminimalizować ryzyko utraty danych. Obie lokalizacje dysponują
wszystkim, co jest potrzebne do usunięcia awarii, tak by łatwiej było
wyszukiwać niezbędne informacje.